Informatie lidmaatschap

5 t/m 12 jaar          € 6,25              € 75,00

13 t/m 17 jaar        € 10,00            € 120,00

18 jaar en ouder     € 12,50           € 150,00

Bij 18 jaar en ouder wordt een bijdrage voor het wasgeld aan het einde van het seizoen geïnd.

Automatische incasso
De contributie kan alleen per incasso (automatische afschrijving van uw rekening) worden betaald.

Bij incasso kunt u kiezen tussen afschrijving per maand of een éénmalige betaling. Een incasso mag binnen 60 dagen na een inning nog worden ingetrokken. Neem in dat geval contact op met uw bank en met de penningmeester ([email protected]).

Spelerspas
Er geldt vanaf JO13 dat men alleen speelgerechtigd is met een digitale KNVB-spelerspas. Voor deze digitale spelerspas moet een digitale pasfoto in JPEG formaat bij de ledenadministratie worden aangeleverd. Dit kan via [email protected]

Opzegging
Een opzegging dient schriftelijk vóór 1 mei bij de ledenadministratie binnen te zijn. Ook hiervoor kunt u mailen naar [email protected] of gebruik maken van het Contactformulier. U ontvangt hiervan altijd een ontvangstbevestiging.

Indien uw opzegging ná 1 mei binnenkomt, bent u contributie verschuldigd voor het hele volgende seizoen (1 juli t/m 30 juni). In uitzonderlijke gevallen (bijv. verhuizing, langdurige blessure, e.d.) kan hiervan worden afgeweken.

Wanneer u gedurende het lopende seizoen opzegt is V.V. Ouwe Syl gemachtigd het resterende bedrag aan contributie voor dat seizoen ineens te incasseren.